pondelok 21. mája 2012

Získal som Draka

Chcem sa tu pochváliť niečím, čo ma veľmi teší. Sci-fi kluby, združené v organizácii, ktorú si pracovne nazvime slovenský fandom, sa rozhodli mi prisúdiť cenu Draka. A hlavný dôvod bol Jupiter.
Ocenenie fandom udeľuje každoročne na porade vo hvezdárni na banskobystrickej Vartovke. Akcia to bola výborná, super som si tam pokecal s kamošmi, trošku popil, pri hokeji si zakričal a poskákal. A to som tam bol iba v sobotu od asi obeda do nedeľného rána.

Reportáž z akcie nemá zmysel písať, výborne to zhrnul jeden zo "služobne" najstarších slovenských fanov Ondro Trepáč v článku na blogu novozámeckeho klubu Orión. Aj s peknými fotkami.
Takže iba - ďakujem. Za akciu všetkým, ktorí ju pripravovali. Za Draka našim klubom, veľmi si ich dôveru vážim a posnažím sa dať tomu fandomu ešte viac, hlavne na septembrovom Parcone/Istrocone. A Jupiter sa bude tiež snažiť dokázať, že Draka nedostal nadarmo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára